تاریخ انقضای لوازم آرایشی چقدره؟

59 / 100

محصولات آرایشی مانند همه ی محصولات دیگر دارای تاریخ انقضا می باشد که اهمیت دادن به آن یک امر حیاتی مخصوصا محصولاتی که به صورت مستقیم با چشم، صورت، لب در تماس است که در این مقاله به صورت مختصر در مورد هر یک از دسته بندی لوازم آرایشی توضیح می دهیم.

تاریخ انقضا رژلب

تاریخ انقضا رژلب(12 تا 18 ماه) :

رژلب از جمله محصولاتی است که ماندگاری آن بالا است ولی به خاطر اینکه به صورت مستقیم با لب و دهان در ارتباط است باید در نگهداری و استفاده آن دقت بیشتری داشته باشیم، خصوصا زمانی که دچار بیماری دهان و لب می شوید و یا حتی دچار سرماخوردگی  می شوید، سعی کنید از آن رژلب دیگه استفاده نکنید.

تاریخ انقضا رژلب 12 تا 18 ماه است که شما خودتون هم می توانید تشخیص بدهید چه رژلبی دیگرقابل استفاده نیست. رژلب های جامد به مرور زمان سفت می شوند و روی لب به خوبی محو نمی شوند،  رژلب های مایع حالت چسبندگی به خودشون می گیرند.

تاریخ انقضا ریمل

تاریخ انقضا ریمل (6 ماه) :

ریمل از جمله محصولاتی است که استفاده از آن  چشم های  خانم  را زیباتر جلوه می دهد و از جمله محصولاتی است که بسیار در آرایش استفاده می شود.
کمترین طول عمر از بین محصولات آرایشی می توانیم به ریمل اشاره کنیم که بین 5 تا 6 ماه است. اصولا بعد از اتمام دوره انقضا ریمل حتما دور بیندازید.

پس برای اینکه دچار عوارض چشمی نشوید و چشم های خود را از بیماری عفونی دور نگه دارید بعد از اتمام دوره انقضا از ریمل جدیدی استفاده کنید

تاریخ انقضا رژگونه

تاریخ انقضا رژگونه (12 تا 18 ماه) : 

هر چند که این محصول خشک است ولی حتما به تاریخ انقضا آن توجه داشته باشید، تاریخ انقضا این محصول بین 12 تا 18 ماه است.

تاریخ انقضا سایه چشم (18 تا 24 ماه) :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *