راه های رفع سیاهی زیر چشم

70 / 100

راه های رفع سیاهی زیر چشم

استفاده از کمپرس یخ

استفاده از کمپرس یخ :

کمپرس یخ باعث می شود رگ‌های خونی منقبض بشن ، و حلقه‌های تیره و پف دور چشم کم شود. واسه این کار کافیه یخ رو داخل یک کیسه پارچه‌ای بذارید  و چند دقیقه زیر چشم‌هاتون قرار بدید.

 

استفاده-از-برش-سیب-زمینی

استفاده از برش سیب زمینی : 

سیب زمینی خاصیت سفید کنندگی دارد  و باعث روشن شدن حلقه‌های تیره دور چشم می شود.
 کافیه سیب زمینی رو برش بزنید  و اون رو مستقیما روی حلقه‌های دور چشمتون بذارید.
راه های رفع سیاهی زیر چشم

گذاشتن چای کیسه ای مرطوب :

کافئین و آنتی اکسیدانی که داخل ترکیبات چای وجود دارد منجر به کوچیک کردن رگ های خونی می شود و به کاهش تورم و تغییر رنگ پوست خیلی کمک می‌کند.
چای کیسه‌ای رو که استفاده کردید، داخل یخچال بذارید تا خنک شود . سپس 10 الی 15 دقیقه اونا رو روی چشم‌هاتون قرار بدید  و در آخر صورتتون رو بشورید.
برش-خیار

گذاشتن برش خیار :

خیار خاصیت روشن‌ کنندگی داره و به رفع حلقه‌های تیره‌ی دور چشم کمک می‌کند، علاوه بر این نرم‌کننده هم هست  و پوست رو مرطوب و شاداب می کند .
خیار رو به شکل حلقه‌های کلفت ببرید  و اون رو به مدت نیم ساعت داخل یخچال بذارید.  بعد اون را برای حداقل 10 دقیقه روی چشم‌ها بذارید.
این کار را حداقل به مدت یک هفته و دو بار در روز، انجام بدید.
استفاده از روغن-بادام

استفاده از روغن بادام : 

روغن بادام، ترکیبِ طبیعی و فوق‌العاده‌ایه که به حذف این حلقه‌های چشمی کمک می‌کند.  قبل از خواب مقدار کمی روغن بادام رو دور چشم بمالید  و به آرامی ماساژ بدید و بذارید تا صبح روی پوستتون بموند.
صبح روز بعد صورتتون رو با آب سرد بشویید.
استفاده از گلاب

استفاده از گلاب :

گل رز ترکیبات فوق‌العاده‌ای برای جوان‌سازی پوست داره  و چشم‌های خسته رو تسکین می‌ده.  با توجه به خاصیت جمع‌کنندگی گلاب، به عنوان یک روشن‌کننده‌ی پوست استفاده میشه.  یک پد پنبه‌ای رو چند دقیقه در گلاب خالص قرار بدین و اون رو روی چشمهاتون بذارید. بعد از 15 دقیقه اونارو بردارید. این کار رو روزی دو بار تا چند هفته انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *